ledig!

Dagen till ära så var jag ledig idag, vilket var väldigt skönt!
Jobbade igår, kom hem vid elva och satt och pluggade till halv ett så jag behövde verkligen sova ut lite! Dagen har varit lugn, legat i sängen större delen av tiden men jag har inte pluggat så pass mycket som jag skulle ha behövt att göra!!

Längtar redan till helgen, jag behöver verkligen sova! Men helgen går ju så himla väldans fort, lördagen är redan planerad måste på chokladmässan, eftersom den är obligatorisk med skolan och på kvällen är det bio planerad får se hur det blir. Söndagen lär ju gå åt att plugga hemtentan i samhällskunskap som jag är långt ifrån att ens ha börjar titta på!

Snart är det lov!!

Kommentarer
Postat av: elle

jag kanske oxå ska på chokladmässan, då ses vi där! :)

hörs ikväll!<3

2008-10-08 @ 11:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0