ibland undrar man...

Gårdagen tillbringades på jobbet, mellan 16-22! Blandade känslor, men det känns bra! Tågresan hem va definitivt mindre rolig, jag hatar mina perioder när jag går runt med såkallad migrän, men jag måste nog tyvärr ta mig till en doktor för närmare koll!

dagen har varit väldigt lugn, lämnade in samhällskunskapstentan, skönt!! Vi gjorde massa fina bakelser idag och jag fattar ;) :)

Idag är det den 14 oktober vilket innebär en hel del :D som david sa, nu firar vi att du har varit upptagen i två år. Grattis!
I övrigt så har dagen varit bra, fick ett väldigt givande telefon samtal från min bästis, tur att man har en sådan! Du är faktiskt den som tänker precis likadant som mig, förrutom min lilla älskling, men vi har ju sagt det förr! Vi tänker lika!!

Nu ska jag ta och läsa 164 sidor i Sofies värld, suck. Men det måste göras!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0