torsdag

Jag är trött skulle utan tvekan behöva sova, men vem har tid för att vila? Vem har tid för att sova? Inte fan har jag det iallafall och det suger skulle behöva börja på ala carte uppgiften som ska vara inne vecka 50 men jag fattar verkligen inte ett skit.

Imorrn är det fredag, skönt!! :) ska på saco mässan med klassen, efter skolan dock! Lördag ska jag jobba sen inga större planer ska väl försöka börja plugga till samhällskunskapsprovet som är den 2:a december jag ska för en gång skull vara ute i god tid ska nog även försöka mig på köksupg.

Måste nog även börja planera alla julklappsinköp vilket inte känns särskilt kul men men!


Dom är några men äkta!


Kommentarer
Postat av: Elle

härligt att läsa lite om dina dagar. :)

saknar dig bästa vän! <3

2008-11-21 @ 11:33:50
URL: http://elle91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0