tisdag

Idag är det den 25 behöver jag säga mer? :) jippi! Lönen är okej, faktiskt väldigt bra för 38 timmars jobb...

träffade Elle idag, trevligt trevligt! :) Fick sällskap av mamma på tåget hem även det var trevligt gillar den där mor och dotter tiden, mysigt!

När jag kom hem sprang jag in i duschen har frysit hela dagen jag tycker inte om kylan men snön är mysig så länge man är inne! Så ja nu ligger jag här i sängen med mjukisar, stickade strumpor och en alldeles för stor kofta men det är mysigt! Har precis skrivit klart min karaktärsanalys på draman ska nu gå vidare till samhällskunskapen, tråkigt men det behövs!

Ska gå ner och ropa efter katten, hon är ute i snön man kan inte mer än oroa sig, min lilla sötnos Java :)


Help her live her life to the fullest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0