söndag, första advent

Kvällsöppet i torsdags gick strålande bra, vi gick ut med 138 förrätter, 138 varmrätter och 138 desserter. Med andra ord 414 tallrikar på ca 2 timmar. Mycket bra och mycket stress! :)

I Fredags drog jag med mig pojkvännen till nya Nacka forum, wow säger jag bara! Shit vad stort det var, va dock bara där en snabbis var väldigt trött och små surig.

Lördagen gick åt till att jobba och plugga somnade vid tio, alltid lika trött på helgen och det är alltid lika tråkigt.

Idag är det söndag känns sådär, det innebär ju måndag imorrn vilket är skolan och sen jobb måste även plugga till samhällskunskapsprovet som är på tisdag vilket inte känns som att jag riktigt har tid med förstår inte mycket även fast jag har pluggat en hel del i helgen, ska snart lägga mig i sängen och plugga innan det är dax för att sova... suck! :(

Imorrn åker även mamma bort på kurs och kommer inte hem förrän på onsdag vilket kommer kännas sjukt konstigt, jag gillar inte att vara utan mammsen!


Nu har pojkvännen åkt hem och jag känner mig typ ungefär som världens ensamaste och deprimerade människa, men jag ska väl överleva.


Vilda rosor och kära vänner kommer alltid tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0