söndag

Helgen har varit ganska lugn, i fredags satt framför tv:n med fanta och chips, mysigt mysigt!! I lördags så jobbades det och slutade med en slö kväll framför tv:n även då. Idag gick tiden åt att köpa nya blommor i form av hjärtan, riktigt fina! :) har även börjat kolla på säsong 2 av Beverly hills riktigt beroende framkallande och ruskigt bra! Har även dock pluggat lite.

Jag känner att mitt liv börjar bli lite enformigt, det känns liksom som att det aldrig händer något, varje helg ser likadan ut, även veckorna, fredagarna är jag helt slut och halft död och somnar senast halv elva medans på lördagarna går jag upp vid åtta, jobbar går hem och lägger mig framför tv:n och söndagarna brukar oftast också sluta framför tv:n halft sovande.
Vart har all spänning tagit vägen, vad händer med mitt liv? Jag som alltid förr va glad, possitiv, hade saker att göra hela tiden nu för tiden är jag trött, jobbar och pluggar, känner mig halft deppig men är glad och det bästa är när man får den där glada och lyckliga känslan i hela magen, vilket faktiskt händer ganska ofta nu för tiden!

Några saker vet jag säkert, jag har världens bästa pojkvän och några rikigt fina och underbara vänner som jag saknar otroligt mycket och står väldigt nära och ja, som helt enkelt vet allt om mig :)
Sen har jag även världens bääästa mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0