onsdag den 26 november

Dagen har gått strålande bra i köket, vi är gryma ;) :) Alina och jag är ett bra team! Men killarna behöver verkligen lite kvinlig ja kunskap men imorrn ska ni få se!

Efter skolan trött som jag var så åkte jag in till stan, bestämd för att hitta ett par skor gick runt i ungefär 511 affärer utan något napp, men men. Hoppas på bättre tur i nacka forum på fredag!

Imorrn har jag sovmorgon! börjar ett och slutar runt nio, har kvällsöppet 140 st bokade, det har tydligen aldrig varit så mkt bokade förrut hoppas alla kommer, temat är Nobel ska bli spännande!


Meny
Rökt lax med krämigbladspenat samt pocheratägg (1980)

Oxfilé Charlemagne (1973) 

Nobelglass (1976-1998)

Meny 225:-
Vinpaket 125:-


ja, som sagt! Spännande ska det bli! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0