minnen

När jag ser tillbaka i tiden ser jag bara de fina, ljusa dagarna.
Jag ser sommrar från när jag var liten med jordgubbstårta och saft på balkongen. 
När jag tänker tillbaka på vintrarna ser jag pulkaåkning, varm oboy och skogaholmsmackor med ost framför mig.
Men när jag riktigt funderar kommer jag på hur rädd jag var för alla getingar som flög runt saftglasen de sommrana, och hur OTROLIGT många gånger jag suttit och grinat i mitten av backen för att pulkan åkt lite fortare än jag...

Men jag minns fortfarande bara det vackra, det andra är borta.


Dagen har varit toppen, känner mig riktigt lycklig nu för tiden kan bero på att gårdagen bjöd på ett långt telefonsamtal med en mycket nära vän! Vilket behövdes!! I övrigt så har dagen som sagt varit bra, restaurang köket som var första dagen idag bjöd på mycket roligt även fast dom flesta glömde huvudet hemma och många kände sig ganska bort. Men imorrn har vi ungefär 80 bokade så vi lär väl gå ut med en hel del mat imorrn, men det löser sig! Vi fixar! :)


Det kommer en gryning min vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0