måndag

I fredags var jag så gott som död, mådde inge vidare och var otroligt trött det hela slutade med att jag somnade halv tio!
På lördagen ringde klockan åtta, då var det bara att tvinga sig upp trots tröttheten som satt i sig och åka till jobbet, som i övrigt gick bra! Efter jobbet var det ikea som gällde hittade en matta, garinder och två krukor! :) Det hela slutade med en stor godispåse framför tv och att jag somnade klockan tio...
Även söndagen var lugn sov bort mesta delen och idag, måndag är jag hemma hade grym huvudvärk när jag vaknade imorse, men den börjar ge sig. Så med andra ord så har min helg beståt av att jag har varit sjuk och sovit alldeles för mycket, men jag börjar tro att jag är riktigt pigg nu å det lär ju behövas inför onsdag, torsdag och fredag. Underbara kök.


Allt går i perioder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0