måndag hela veckan

Jag hatar måndagar, går upp vid halv sju, går hemifrån en timme senare och kommer hem ungfär 14 och 1/2 timme senare helt slut körd och trött. Borde egentligen sova nu, men jag va tvungen att kolla kontot imorrn bär det av med en liten shopping runda med min bästa vän!! mycket trevligt!

Sen blir det plugg, samhällskunskap, kök och drama analysen ska göras! Har mest panik över analysen och samhällskunskapen köks upg ska jag nog ta tag i nästa vecka när det andra är över. Sen ska jag även någon gång innan troligtvis vecka 50 hinna göra en fördjupning om när vi tänker bäst inom filosofi som är betygsgrundande. Välkomen till vuxen världen eller som jag skulle säga välkomen till helvetet!!

I helgen ska jag börja julshoppa, ska troligtvis till nya nacka forum på fredag med pojken och lördagen ska jobbad så det står härliga till sen får vi se vad resten har att erbjuda.


Jag kräver mycker mera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0