söndag

Idag är det den 14 december vilket betyder att jag och pojken har varit tsm i 26 månader för att vara exakt! :)
I fredags fyllde han år, av mig fick han välja en present själv eftersom han önskade sig verktyg vilket jag inte kan något alls om!

Idag fyller Diana 18, grattis grattis grattis!! :D

Kvällen har gått åt till att plugga, har skrivit klart uppgiften i drama som ska in imorrn! Har även skrivit klart den sista filosofiuppgiften vilket jag inte blev allför nöjd med men den ska inte vara inne förrän på tisdag så jag får väl fin fixa den imorrn efter jobbet vid sådär elva skulle jag tro!

På tisdag ska jag träffa en mycket gamal kär och nära vän ska införskaffa dom sista julklapparna, jag har handlat till följande:
Mamma
Pappa
Bror
Bästis
Tobias (kusin)
Emil (kusin)

vilket betyder att jag ungefär har kvar till:
Sebbe (kusin)
farmor & farfar
gammel farmor & gammel farfar
mormor & morfar (tror dock att mammsen fixar det)
Pojkvän

(eventuellt något litet till Anna och Ida men det återstår att se)


Lite hastigt så gick mammas faster bort inatt utav en hjärtattack! Livet är alldeles för kort man vet aldrig när det tar slut.
Fick även höra ännu mer negativa och tråkiga saker det va att K en mkt nära vän till familjen även kallad morsan utav morfar inte kommer få några mer cellgifter eftersom det inte hjälper och eftersom hon har drabbats av svamp i hela munnen och ner i hela halsen vilket inte är första gången och hon har även drabbats utav magsår! Jag lider så otroligt mycket med dig, med din familj och framför allt med mormor och morfar som om inte dom hade annat att tänka på, men nu finns det inget som någon kan göra längre förrutom att hoppas!

Som sagt, livet är alldeles för kort! Ta vara på det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0