söndag

I fredags inhandlades min nya skatt!


alldeles, alldeles underbar!!! Jag kände att jag var tvungen att unna mig själv något, efter att ha lagt ner massa pengar på alla andra och det händer ju inte ofta att jag köper något dyrt till mig själv, har även försökt shoppa lite kläder, men det går knappt att komma fram i alla affärer så jag får ta det efter nyår! :)


Imorgon ska jag träffa en gamal vän, Anna, det ska bli mycket trevligt, får se vad vi hittar på! Jag gillar nog mitt nya jag,jag har börjat ta mer och mer kontakt med en massa gamla vänner, vilket känns otroligt bra det är ju trots allt dom som vet vem jag egentligen är så det ska bli trevligt, hoppas på lite mindre folk i affären och hoppas att det kanske blir lite shopping av!

Nu ska jag ta hand om pojkvännen som ligger i soffan brevid mig och kollar på Jönsonliggan!

Det finns saker som är svåra att kontrollera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0