söndag

Torsdagens utgång var trevlig! :) Kom hem ganska tidigt men det var trevligt :)

I fredags skulle vi gratta pojken men det blev nog mest bara dricka som blev av, pojkarna meckade och tjejerna hade tjej snack! :) Mycket glädje, jag kände mig mycket nöjd där jag satt runt bordet med tre personer som jag bryr mig väldigt mycket om! Givande, givande givande!!

Lördagen var seg, var nog allt lite bakis både sen torsdagen och sen fredagen så lördagen gick åt att ligga i farmors soffa med en bra bok! "otryggare kan ingen vara!" kan verkligen rekomendera den!! Även kvällen var lugn fick för mig att göra lite julgodis vid halv nio mycket karamelfärg gick åt!! :) Pojken och jag sov sedan gott redan elva!

Imorgon ska jag in till stan och köpa eriks julklapp ska nog även unna mig något fint, det blir även troligtvis en lunch med en vän, inget är omöjligt :)


Stressa inte, njut istället!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0