natti natti!

Mitt mål det här lovet är faktiskt att vila upp mig och se till att bli riktigt, riktigt pigg till vårterminen! Antar att det kommer bli ett rejält röj, många studenskivor och många att uppvakta på studenten! Mycket utgång med många som blir 18 vill jag lova! :D Men kul ska det bli och onyktert också ;)

Har precis sett klart filmen "Heartbreak hotel" verkligen super rolig!! Mamma och jag skrattade och skrattade!!

Nu ska jag faktiskt lägga mig ner och sova, ska försöka gå upp i ganska bra tid imorrn och bege mig in till stan innan resten av alla miljoner människor ska in, ska ge mig ut på jakt efter en klänning till nyår, nya stövlar av något slag, något att ha på mig på julafton, ny mascara, kanske ett par nya jeans skulle sitta bra? och även ett julklapp till min sötnos! Det hela lär väl avslutas med en lunch i stan med en nära vän! :)


Sov gott och dröm söta drömmar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0