måndag, igen!

Dagen började bra, gick faktiskt upp i ganska bra tid idag, runt 10 faktiskt! Känner mig stolt :)
Tog det faktiskt väldigt lung i början av dagen, städade ordentligt på rummet, sen när klockan var halv ett så var jag tvungen att sätta fart eftersom jag skulle sitta på tåget klockan två och träffa Anna N vilket var trevligt, mycket trevligt! Vi tog en lång fika och sedan en snabb sväng på body shop! Köpte en ny body butter, bilden under fast jag köpte hallon lukt eller vad man säger! den luktar iallafall farligt gott!! :)
 


Nu har jag fastnat framför TVn ska snart bege mig till rummet och börja packa inför en vecka ute på landet där det ska firas nyår riktigt ordentligt! Ser nog mest fram emot att ta det riktigt lungt och gå många långpromenader flera gånger om dagen och självklart även att träffa min alldeles underbara bästis! Det ska bli trevligt att tillbringa ännu ett nytt år med dig och även att säga bye bye till det gamla och det dåliga som har hänt! Här kommer nya friska tag, 2009 blir nog ett bra och mycket händelserikt år!!




Hur många chanser har vi inte gått miste om, bara för att vi inte vågat?


Förresten, idag träffade jag Alina på bussen påväg hem, det gjorde verkligen min dag alldeles alldeles underbart bra!








 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0