färdig!!

jag är helt klart med alla julisar vilket känns strålande :D

Igår var jag hos frisören, kan väl inte säga att jag blev missnöjd, men inte heller nöjd! Som vanligt när jag klipper mig blir det så väldans kort, men jag får väl leva med det! :)

Efter besöket åkte jag hem, åt middag och sen kände jag verkligen hur huvudvärken var pågång, det slutade med att jag somnade vid sju med migrän och vaknade vid tio med vanlig huvudvärk och halsbränna somnade dock igen vid halv tolv! skönt skönt skönt! Idag inhandlades dom sista klapparna, en bok till pappa och en tröja till mamma och en jätte fin klänning till mig själv, på rea! 250 kr FYND! :)

Sen träffade jag pappsen och nu väntar jag på att mamma ska komma hem så att vi kan fixa det sista!


Leva livet, nu ska jag leva livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0