.

Cause nobody wants to be the last one there.
Cause everyone wants to feel like someone cares.
Someone to love with my life in their hands.
There`s gotta be somebody for me like that.

Cause nobody wants to go it on their own
And everyone wants to know they´re not alone.
Somebody else that feels the same somewhere.
There`s gotta be somebody for me out there.






Alla har sin bästa vän, en vän som vet allt! Som bryr sig och frågar hur jag mår även fast hennes liv går åt helvete. Jag har min, bara en hand på axeln när tårarna är när, jag lovar det betyder! Det finns bara en av henne, det har liksom alltid varit vi, vad vi än har varit med om så har vi alltid skickat eller ringt till varandra först! En blick betyder otroligt mycket och vi vet precis vad den andra menar även om vi inte tycker lika om allt så, visa är idioter och det får vi leva med. Hon är min bästa vän, inga namn nämns för hon vet det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

du betyder allt!

2008-12-07 @ 17:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0