dax för utgång! Härliga tider!

Har precis tagit fram kvällens kläder, det blir svara strumpbyxor, en helt vanlig tunika från gina, och bruna snygga stövlar eller så blir det dom svarta från förra året. Japp, vi ska ut på en torsdag, vi ska fira att det snaaart är lov! Än så länge är det väl typ jag, Hannis, Alina, Sussie, nyllet ingen mer som jag vet, David ska med, han vet bara inte om det än! Vi satsar på en lugn och ganska tidig kväll, Alina jag lovar att hålla ett öga på dig, mig också! HAHA!! ;)


Imorrn är det landet som gäller, fest fest fest!! bäst att ladda ordentligt! Jag ser fram emot ett helt lov med dig älskling!


Nej, nu ska jag fixa iordning mig, det blir en lätt sminkning idag orkar inte stå i tid å otid och fixa mig!!

saknar min underbara pojkvän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0