been there, done that.

Vad vore ett liv utan dig?

Dagen har varit strålande! Har dock kännt mig allmänt nere, men med gott sällskap och rolig humor så slutade även den här skoldagen dubbelvikt på golvet ex antal gånger. Det snällaste idag som någon sa till mig va nog att den gjorde hjärtan till mig, även fast det fanns en hel del ironi i det hela!! Filosofi lektionen var seg och jag tror att jag somnade på bänken men nästa vecka är sista gången!!

Lämnade in min köks upg idag vilket känns strålande att kunna pricka av den, har bara två upg kvar nu som jag väl ska sätta igång med.


Lite småskoj som har hänt idag är nog dom små ettorna som springer runt våra fötter och faktiskt börjar bli duktiga och känna sig hemma men har nog väldigt svårt att förstå om vi skojar när vi pratar eller om vi är seriösa...
Dagens höjdare va nog
" Stackars dina öron"
eller kanske
"JENNY!! Toan är för lite för att ha sex på"
"Aha, du menar att det är för trångt mellan toan och handfatet?"
"Ja, precis!!"

Och imorrn är det fredag vilket känns väl okej, men tråkigt ännu en vecka är över och vi kommer en vecka närmare praktiken vilket medkommer rejäl ångest!!!! Stackars Diana som troligtvis kommer lämna oss för praktik ännu tidigare. Vi kommer sakna dig!!!

Just nu är jag nog inne i en fas där jag bara älskar livet, but just for the moment!

Ett stort grattis till min sötnos som fyller 18 idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0