ångest, ångest, ångest!!

Jag har funderar på hur resten av mitt liv kommer vara! Jag får verkligen ångest, jag vill fan inte ta studenten och bara säga hejdå till alla sjukt sköna människor! Vad kommer hända sen då? Jo, minst 45 års jobb, jippi! Nej, usch, fy blä för att bli vuxen och stor jag vill gå runt i skolan och ta dagen som den kommer är man allmänt nere så ja då finns det alltid någon som frågar hur det är och det är lätt att få en kram som gör så att man känner sig lite bättre. Vilka ska jag sen när jag blir vuxen sitta på golvet, buddelvikt och skratta med/åt? Nej, fy fan för att bli stor!! Allt blir så seriöst. Nu har vi bara kul, men hur lång tid är det kvar, vecka 10 går vi ut på praktik! ÅNGEST! Jag tänker inte, jag vill inte!!!!!!!!

Men som sagt livet har mycket att erbjuda så varför sitta här och deppa över något som händer om ungefär en termin, kan man inte få gå i skolan resten av livet? om och om igen?! Det skulle vara mer än praktiskt :)

Någon sa till mig igår att jag troligtvis kommer bli typ sostant, haha det känns typ som SOS, men typ socionom eller vad det nu hetet eller hur det nu stavas då kom jag fram till att jag vet inte vad jag vill bli när jag blir stor, jag har inga framtidsdrömar alls! Jag trivs bästa när jag äter frön som ramlar av från bröden och lussebullisar utan russin i! Tomte gröt är också gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0