andra advent

Helgen har varit bra! Fredagen tillbringades en snabbis i stan med Alina, inhandlade mammas och elles julklappar! :)
därefter gav jag mig iväg till erik, där kvällen tillbringades lugnt och skönt! Somnade väldigt tidigt, runt tio för att vara exakt!

Lördagen gick åt till att jobba, sjukt mycket folk och vi va en kort också men det gick jätte bra iaf!! :)
Efter jobbet små sprang jag till skrapan och handlade pappas julklapp därefter skyndade jag mig till mammas jobb och  fick åka bil hem, riktigt riktigt skönt! Kvällen gick åt till att äta lite godis, plugga och kolla på tv med pojken!

Idag var jag en sväng till centrum å handlade faktiskt lillebrors julklapp! Känns som jag har spridit ut det hela en hel del, men men!! ;)

Nu ligger jag på sängen och försöker plugga lite, ska gå ner och duscha nu!

Snart är det jul och jag har bara ungefär sex paket kvar skulle jag tro plus en födelsedagspresent!!


Man kan inte göra saker ogjort!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0