aldrig mer 2008!

Jag bara måste skriva ett sista inlägg för det här blir nog mitt sista inlägg år 2008 om man ser tillbaka på 08 så har en hel del hänt, men egentligen kanske inte så mycket? Många ny underbara personer har kommit in i mitt liv och även gamla personer som är påväg tillbaka, några är påväg ifrån mig och några står så troget kvar vid min sida! Helt otroligt hur mycket som kan ändras på 12 månader, 365 dagar! Otroligt!!!

Men om man frågar mig så kommer 2009 att bli ett bra år, jag bara känner det på mig! Många nya minnen kommer skapas och många nya människor kommer komma närmare och närmare. Det ser jag fram emot! Troligt viss kommer vi slita häcken av oss den sista terminen i skolan men det är det värt. Jag undrar vad jag gör om exakt ett år, vilka står kvar vid min sida? hur många gånger har jag blivit sviken eller sårad? vad kommer jag göra efter skolan? vad har ödet för tanke med just mig, tja ja det återstår väl att se! Men framför allt så tror jag att fram till den 5 Juni så kommer jag uppleva så otroligt mycket och jag hoppas att det jag upplever med dom personerna kommer fortsätta att bilda nya minnen med, det här är en ny början, en början på något riktigt roligt och något riktigt bra! Trotsallt så vet jag nog innerst inne att 09 kommer bli ett år där jag kommer kämpa mer än vad jag troligtvis har behövt göra dom senaste 2 år det är i principt nu som mitt liv kanske kommer avgöras, så vad jag gör om ett år? :)

Jag har även bestämt mig för att inte ha några nyårslöften i år som att sluta äta godis, börja träna eller äta nyttigare utan mitt löfte är att ha roligt, jag ska se till att njuta av varje dag och ha ett riktigt jävla kul år! Nu börjar livet, nu öppnas alla dörrar en efter en!
NJUT!!!

GOTT NYTT ÅR! Take care och drick nu inte för mycket för det ska inte jag göra, lagom är bäst!

Njut av dom sista dagarna av kanske ditt senaste jullov för om 9 dagar börjar skolan igen! Då är det bäst att vara pigg och inte göra om den tabben som jag gjorde, som leder till halsbränna, migrän, dåligt humör, högt blodtryck och dålig aptit! Men se framför allt till att inte somna på bänken vilket jag också lyckades göra! Men någon måste ju vara först!



Tänk om vi hade förmågan att vrida tillbaka tiden, undra hur många saker vi hade gjort annorlunda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0