tro, hopp och kärlek.

Tro - trodet gjorde jag hela tiden när jag svävade i ovisheten!

Hopp - hoppas, det gör jag också hela tiden, att allt ska bli som förrut!

Kärlek - Kärleken mellan oss blir bara större och starkare hela tiden. Jag älskar dig över allt annat!!


Hoppet det är det sista som lämnar oss men även den som är tyngst att bära. Jag hatar det, jag hatar hela den här situation att behöva se sin egen pojkvän ligga i en sjukhussäng och må piss. Men mitt hopp och det som stärker mig och att se att varje dag när jag kommer till dig så har du gjort framsteg, du ser så mycket piggare ut. Det glädjer mig.


Som din kusin sa: "Idiot med änglavakt."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0