jag älskar dig.

17-åring svårt skadad i fyrhjulingskrock

Sverige 20 okt 08:58

En 17-årig pojke skadades allvarligt vid en krock med en fyrhjuling på ön Möja i Stockholms skärgård under natten till lördagen.

Det var strax efter klockan ett som räddningstjänsten larmades om olyckan. Enligt Nackapolisen tappade 17-åringen kontrollen över fyrhjulingen och krockade med en parkerad moped.

- Han fördes medvetslös till Karolinska sjukhuset, säger Lars Gretas, stationsbefäl vid Nackapolisen till Sveriges Nyheter.

17-åringen vårdas nu på intensivavdelningen för skallskador.




Ta hand om dom du har och ta vara på det kom ihåg att inte tag någon förgivet! Man vet aldrig när något kan hända, det händer så otroligt oväntat och kommer när du minst annar det. Jag höll på att förlora min pojkvän, mitt allt igår, mer behöver jag inte säga. Jag satt på sjukhuset hela natten, kom hem typ 10 imorse. Jag har så svårt att förstå att det verkligen har hänt. Jag önskar att han va här nu, men han mår åt rätt håll iaf, han vaknar till ibland och frågar vart jag är min älskade söta underbara sak.
Du va så glad, du skulle fia så mkt idag, vi skulle åka sista åkturen med Antons båt, vi skulle städa i han garage och du skulle hjälpa Alex med hans moppe, men hjärtat mitt se  till att bli frisk nu. Jag kommer till dig imorgon!

Jag älskar dig över allt annat, du är verkligen mitt allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0