En vecka.

Jag sitter och tänker tillbaa på vad som egentligen har hänt, jag förstår inte. Jag förstår inget alls! Det är enbart som ett svart moln som ingen vill se på eller som ingen kan förstå sig på. Det är läskigt! Men som tur är så mår du bättre nu och ska faktiskt få komma hem idag men måste tillbaka till det där jävla sjukhuset. Visserligger så har du fått byta sjukhus till Danderyd om det nu är så mycket bättre...


Jag kan inte sova, jag borde sova... det går bara inte, jag vaknade 8.18 men det är roligt att göra det på en lördag. Får väl snart gå upp och äte lite frukost. Sen ska jag, bror och pappa faktiskt åka och shoppa :) Det va evigheter sen jag träffade pappa =/

Senare ikväll ska jag absolut hem till mitt lilla hjärta, och sova över där. Det känns bra! :$

Jag är SÅ glad att Ellinor finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0