19.19

Ja, då sitter man här framför datorn igen, har försökt plugga men det går inge vidare, har två stora inlämnigar att göra tills på onsdag i storkök. (Jag går andra året på hotell och resturangskolan i Haninge)
Tro det eller ej, men jag ska planera en Buffe som ska ha tema herrmiddag som ska innehålla,  förrätter, varmrätter och såklart dom där små godsakerna desserer :) Sen ska jag även planera en lite festligare måltid för 10 pers som har tema hav!
det är absolut int det roligaste och jag ser inte fram emot imorgon och på onsdag, lång och väldigt seg skoldag då, står i köket hela dagen. Vilket är försig ganska rolig, mina två små solstålar lysser upp det mesta en sån seg dag. Tack Nathalie och Hanna för att vi står ut med varandra i skolan :)

Nu kommer hösten verkligen med stormsteg! Riktigt kallt nu på morgonen, snart är vintern här. Men jag gillar hösten, alla fina färger och allt! It makes me happy!

Jag har väl inte rikitgt några stora planer för den kommande veckan, som sagt en del att plugga på... På onsdag ska jag nog dra med mig mammi på en liten shoppingrunda tror jag allt och sen ska jag självklart träffa pojkvännen Erik! Snart ett år tillsammans! :$ Jag ska även försöka träffa min andra lilla älskling, Elle-pelle! Saknar mitt hjärta så.


I helgen blir det nog bra sova och mys som gäller, på söndag så ha rmin underbara pojkvän ståt ut med mig i ett år, så ja.. det ska väl firas.


Nu ska jag tråkigt nog försöka plugga vidare med mina extremt tråkiga inlämningar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0